Allting klart

Så var allting äntligen klart inför flytten, i princip. Vi ska till ambassaden den 4e januari på intervju för att få våra visum. I morgon måste jag in till banken för att betala för visumet, sedan fixa ett personbevis, sedan har jag allt jag behöver för det. Åker till Stockholm den 3e och hem igen den 5e, och dagen efter är det klippning och blondering som gäller sen är man förberedd för Hollywood! :D

Idag blev även resan till Los Angeles, med två dagars mellanlandning i Island, bokad. Resan till Island kostade 1400 kr inklusive två nätters hotell, sjukt vad billigt alltså! Där blir det spa på Blue Lagoon i två dagar sedan är man avslappnad inför Los Angeles hektiska liv! Resan dit från Island gick på 3200 kr, inte heller särskilt farligt.

På onsdag tömmer jag och Hubbe lägenheten sedan flyttar jag hem till mamma fram tills vi åker den 17e januari. Det ska bli skönt att bo där den sista tiden.

Shit jag börjar känna lite resfeber redan nu, har varit hypad hela dagen nu när allt börjar knytas ihop och närma sig. Försökte meditera nyss men det är svårt att skingra tankarna från detta. Snart lämnar jag allt här i Sverige bakom mig för en framtid i USA som kan föra med sig precis vad som helst. Livet är ett äventyr, que sera sera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0