En galen dag i Hollywood

Igår vaknade vi kl 7 för att ta bussen till Hollywood. På väg till bussen träffade vi en bro som bor här i Plaza, han heter Art5hur och studerar något inom medicin. Vi tog samma buss som honom och han visade oss var vi skulle gåav, perfekt!

Väl på plats, ungefär fyra timmar innan jag skulle på auditionen, började vi vandra runt lite. Joel och Ötzi gick runtsom värsta turisterna och tog foton på varenda liten grej. Jag halsade tre Monster och blev helt maxad, vi kollade blodtrycket och jag låg på 160, och 130 var normalt. Vi träffade även en ny bro, en helt grym fågel!

Väl framme fick jag läsa en liten text som handlade om ödlor. Vi satte oss i ett grymt rum för att vänta på min tur, det visade sig vara agentens screening room, för vi hörde honom säga argt till hon i receptionen: Why are there people in my screening room!? Haha! Men sen verkade han digga mig och sa at55 han skulle ringa på onsdag, så vi får väl se vad som händer.

Sedan gick vi förbi Scientologkyrkan, vi gick in i deras trädgård och började spela basket, då kom det en polis beväpnad med pistol men han bara kom in, kom in, så blev vi visade in på en rundtur. Sen lovade de mig guld och gröna skogar så jag blev medlem, hoppsan! Det var allt för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0