En sista hälsning från Sverige

Detta blir mina sista ord som jag skriver på svensk mark på ett bra tag. Jag vet inte om jag alls kommer kunna sova något i natt, jag har svårt att släppa alla tankar som snurrar i huvudet. Imorgon är jag påväg mot mitt livs största äventyr.

Jag kommer sakna alla mina vänner och min familj väldigt mycket, men vi ses igen till sommaren :) Det känns som att jag lever i en dröm, eller i en film, eller en saga. Jag flyter på en flotte på en flod som för mig mot sitt okända mål. Jag flyger fram på en vind som blåser mig mot en ny horisont. Jag känner att jag är påväg mot mitt öde, att jag är precis där jag ska vara. Att det som händer nu, händer av en mening. Därför oroar jag mig inte heller, för jag vet att jag kommer att hamna på rätt plats, i rätt tid.

Kommentarer
Postat av: OLGA

Wow Kiki! Verkligen poetiskt skrivet!

2011-01-17 @ 19:29:28
Postat av: Tony Strandberg

Ett Stort stort lycka till.......

// Brosan

2011-01-17 @ 20:32:46
Postat av: Ante

Lycka till!

2011-01-18 @ 11:46:19
Postat av: King

Tack alla :D

2011-01-18 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0