Jigsaw och bögen pð Mögelberget

Efter en tre timmars flygtur som gick relativt snabbt tack vare tvð smðflaskor vin och en shot kom vi æntligen fram till Island. Vi insðg fort att vðrt guesthouse lðg pð andra sidan ön, sð efter en svindyr taxiresa var vi framme. En man mötte oss utanfær huset, vældigt trevlig och gæstvænlig förutom att han ser ut exakt som Jigsaw! Men huset ær jættemysigt som vi bor i. Nere i kællaren bor en homosexuell man som ær övertrevlig men ganska söt.

Idag ska vi bara gð runt i Reykjavik, som ær ganska mysig ændð, och shoppa lite. Sedan blir det tidigt sænggðende, för imorrn ska vi upp tidigt och ðka till Blue Lagoon! Dær ska vi bada i mðnga sköna timmar tills vðr skjuts hæmtar upp oss och kær oss till flygplatsen. Det kommer bli riktigt nice!

Platsen vi bor pð heter Mögelberget förresten :D Det förstðr jag, för jag och Joel badade i husets lilla badkar igðr (ja, vi lðg dær samtidigt, det var trðngt men vi hade sjukt skoj ændð haha :D), hur som helst, vattnet luktade fruktansvært illa, tænk er en kloak ungefær, sð man blev knappast renare av det badet. Særskilt inte med en hðrig polack i samma badkar haha :D

Jag lægger ut bilder frðn Island sð fort jag fðr möjlighet att ladda upp dem frðn kameran, so stay tuned!

Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Hälsa polacken,han är ju trots allt ganska sötkramar syster yster

2011-01-21 @ 13:30:27
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0