Santa Monica

Nu sitter jag pa vandrarhemmets internetcafe, vi har ingen lagenhet annu, och den barbara datorn jag har med mig har inget tradlost internet, tror jag inte, ska packa upp den och kolla, isafall kan jag ladda upp alla bilder vi har tagit. Men nu kostar minuterna sa jag hinner inte lagga upp dem.

 Blue Lagoon och resan till USA
Vi borjade gardagen med att bada i Blue Lagoon, och det var sjukt underbart! Vi borjade kleta ner oss med lera fran bottnen innan vi insag att leran som man skulle anvanda fanns i speciella boxar, sa vi kande oss ratt ackliga da haha :D

 Pa flyget fran Island till Seattle var det riktigt lyxigt med touchscreens med massa filmer, sa det var inga problem att sla ihjal tiden. Vi motte aven en underbar kvinna pa flyget som snackade med oss och gav oss 50 dollar!!! Sa att vi skulle klara oss, jattesnall! Motte aven en sot och trevlig tjej fran Kanada, hon lovade att hon skulle lara mig rida pa hennes hastar nar jag kom och halsade pa :D

Santa Monica
Paradiset! Allt ar verkligen helt fantastiskt! Palmer overallt, 30 grader varmt, och nu ar det deras VINTER, det blir bara varmare och varmare! Alla tjejer ar helt otroligt vackra och alla ar vanliga. Har finns allt man nagonsin kan dromma om. Vi var aven pa skolan och kollade idag, riktigt nice! Kim trivs!


Kommentarer
Postat av: curlingmamman

Åhh,vad nice.Längtar tills jag kommer och hälsar på er...kramar syster yster

2011-01-21 @ 13:21:35
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: josse

<3<3

2011-01-24 @ 11:12:19
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: King

Kram till er <3

2011-02-02 @ 04:39:51
URL: http://kinginsantamonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0